زیارت عاشورا بایگانی فروردين ۱۳۹۲ :: جشنواره مردمی فیلم عمار در استان قم

جشنواره مردمی فیلم عمار در استان قم

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار به دلیل استقبال گسترده از اکران های مردمی، به منظور سهولت دسترسی علاقه مندان به فیلم های برگزیده جشنواره عمار بسته ای را شامل برخی فیلم های برگزیده سه دوره گذشته راهی بازار کرده است.جزئیات در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۴۴
ammarqom



مردمی کردن هنر به ویژه سینما و خارج کردن آن از فضای انحصاری ، تقویت و فعال سازی ظرفیت های مغفول هنری در راستای اهداف انقلاب اسلامی ، برنامه ریزی برای رویش نیرو های جوان و با استعداد در عرصه سینما و بهره برداری از رسانه سینما برای انتقال دغدغه های دینی وانقلابی از مهم ترین اهداف این جشنواره هستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۱۷
ammarqom
اکران کنندگان گرامی در استان قم برای دریافت بسته ی جدید جشنواره عمار(ویژه دهه ی آوینی)پس از اطلاع رسانی به دبیرخانه جشنواره عمار در استان مراجعه نمایید.
منتظر اطلاع رسانی ما برای دریافتتان باشید.
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۳۵
ammarqom

پوستر جشنواره فیلم عمار استان قم با استفاده از پوستر اصلی جشنواره عمار طراحی و بومی سازی شد

برای دریافت پوستر در اندازه اصلی به ادامه ی مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۱۹
ammarqom

به گزارش عمارفیلم از سایت ستاد اکران های مردمی خراسان، نشست هم اندیشی فعالان و اکران کنندگان جشنواره فیلم عمار روز پنجشنبه 24 اسفند ماه سال 91 با حضور جمعی از اکران کنندگان سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با حضور وحید جلیلی برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۳۴
ammarqom

نادر طالب‌زاده درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنریبا موضوع پیشرفت‌های علمی جوانان ایرانی، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی جشنواره فیلم عمار این است که آن دسته از پروژه‌های سینمایی را که مددرسان انقلاب اسلامی است، حمایت کند…

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۵
ammarqom