زیارت عاشورا بایگانی آذر ۱۳۹۲ :: جشنواره مردمی فیلم عمار در استان قم

جشنواره مردمی فیلم عمار در استان قم

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

زمانی که شما هنر را وارد این مقیاس کنید هنرمندان ایران مجبور می شود در این مسیر حرکت کنند. شما  می بایست یک گام جلوتر از هالیوود حرکت کنید و غرب فیلم جنگ جهانی چهارم می سازد، شما معطوف به عصر ظهور طراحی هنری کنید و از آن زاویه همه ابعاد تمدن غربی را نقد کنید. اگر هنرمند رویکرد فلسفه تاریخی و درگیری حق و باطل داشته باشد آن وقت می تواند میدان های درگیری آینده را پش روی جامعه جهانی و انقلاب اسلامی قرار دهد و افق گشایی کند و با زبان هنر که برای جامعه قابل فهم می باشد آینده اش را محقق کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۳
ammarqom

روایتی ساده از آشنایی یک بسجی با جشنواره فیلم عمار

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۷:۴۳
ammarqom

روز گذشته مسئولین جشنواره مردمی عمار با حضور در قم با برخی از علما و روحانیون حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو نمودند. دیدار با آیت الله اعرافی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر مرکز جامعه المصطفی و آیت الله میرباقری رئیس دفتر فرهنگستان علوم اسلامی و سخنرانی نادر طالب زاده و وحید جلیلی در جمع طلاب حوزه های علمیه قم از مهترین برنامه های سفر یک روزه مدیران جشنواره عمار به قم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۳:۲۴
ammarqom

جشنواره عمار که آغاز شد امید فیلم سازان بی پول برای دیده شدن و جایزه گرفتن بیشتر شد. حال آنکه موضوع آن استکبار ستیزی بود و آغاز آن٬ پایان فتنه. فیلم سازان٬ به اصطلاح٬ آماتور بودند و پذیرایی جشنواره چای و شیرینی.

سید احسان رئیس الساداتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۱
ammarqom

برای دریافت روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود pdf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۱
ammarqom
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۳۳
ammarqom