زیارت عاشورا بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۲ :: جشنواره مردمی فیلم عمار در استان قم

جشنواره مردمی فیلم عمار در استان قم

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

جشنواره عمار در 4 مکان مختلف  اکران شد.دانشگاه پیام نور،دانشگاه قم(کلاس ادبیات زبان فارسی) و پایگاه مسجد محمدیه از جمله ی این مکان ها بودند.برای مشاهده گزارش تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۱۱
ammarqom

به گزارش جشنواره عمار در استان قم،جشنواره مزدمی فیلم عمار یکشنبه راس ساعت 14 در تالار همایش دانشگاه پیام نور واقع در 75متری خیابان عمار یاسر اکران خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۰۳
ammarqom

با سلام خدمت اکران کنندگان و عماریون قم

مستند زیبای پوستین وارونه که به بررسی انجمن حجتیه و شکل گیری مدرسه علوی می پردازد به قم رسید.در ادامه علاوه بر دانلود تیزر،اطلاعات بیشتری در رابطه با این مستند بخوانید.برای دریافت جهت اکران با ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۰۱
ammarqom
به گزارش دبیرخانه جشنواره عمار استان قم،آثار جشنواره فیلم عمار بعه مدت4شب از سه شنبه 10 اردیبهشت در مسجد دانشگاه قم اکران خواهد شد. برنامه اکران فیلمهای جشنواره عمار در دانشگاه قم به همراه پوستر برنامه در ادامه مطلب آمده است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۱
ammarqom

نمایشگاه محصولات فرهنگی به همراه دفاتر تحریر ایام و بسته های جشنواره عمار در هیئت دانشجویی محبین الجسین (علیه السلام)دانشگاه قم در ایام فاطمیه برگزار شد.گزارش کامل را در ادامه مطلب ببینید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۲۳
ammarqom

اکران جشنواره عمار در تبلیغ صورت گرفت.به گزارش جشنواره عمار  این برنامه در استان فارس ،شهرستان سپیدان و همچنین شهرستان های  استان اصفهان انجام شده است.با تشکر از حجة الاسلام والمسلمین اخوان که این عکس ها را برای سایت ارسال کردند.ادامه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۵۱
ammarqom

اکران آثار جشنواره عمار به همراه معرفی اجمالی این جشنواره ،چهارشنبه 4 اردیبشهت 92 در کلاس انقلاب اسلامی در دانشگاه قم برگزار شد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۳۸
ammarqom